18.55


och alla idéer flyger runt i huvudet. jag har tre my little ponys som ska rehairas, som sagt, men sen har jag köpt lite hår till customs. har tre baby pony-baits och jag har några tankar om vad jag vill göra med dem. men inga färdiga idéer än så länge. det får bli lite längre fram. tänker se till att rehaira först och när det är färdigt så får det bli att börja med customs.

det är de här färgerna jag snart kommer ha att leka med;


och det blev visst en hel del tjat om my little pony idag. men det bjuder jag på.



annars så väntar jag på att tvätten ska bli klar - har i de sista två maskinerna nu. disken är diskad och det finns inget annat på schemat. det är om jag orkar ta tag i tvättning av några ponies - annars får det bli kaffe på balkongen och kanske lite tv.

i morgon kommer josefine och maria hit på fika - guld. ska försöka baka något gott. och jag hoppas att morgondagen blir lika lugn som idag. ångesten har varit hanterbar och jag har inte varit särskilt rastlös. det kan ju visserligen bero på att jag har sett till att sysselsätta mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0