09.43


sömnen är inte längre min vän.

men tacka vet jag starkt kaffe och dagdrömmar. jag kan lika gärna strunta i att sova känns det som. eller skaffa mig en alldeles egen och unik dygnsrytm. jag sover när jag kan och sen är jag vaken när sömnen inte vill göra mig sällskap. bra mycket bättre än att försöka sova som alla andra. det är ju tydligen ingenting för mig.

regnet smattrar och far omkring utanför fönstrena. det är fint. men mellan klockan 13.00-14.00 får det gärna sluta regna för en stund. tack.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker det låter som en bra idé att skaffa en egen sömnrytm.

Då kanske du får all sömn som man ändå behöver.

Kanske inte sammanhängande sömn men det är väl bättre att sova när du kan och inte när alla andra sover



Kram

2011-08-19 @ 10:04:00
URL: http://www.yamas79.blogspot.com
Postat av: Lo

Hej Jackie. Jag har också sovit på det viset när det inte funkar att sova på natten. Ta tupplurar, lägga mej tidigt och sova ett par timmar för att sen vara uppe på natten osv.

Hoppas att du finner din sömn. Det är jobbigt när det inte går att sova.



Kram

2011-08-20 @ 15:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0