tack och godkväll.


jag har varit hemifrån även idag. lyckats träffa nästan hela bio-familjen. en moster, en storasyster, en mamma, en pappa, två prinsar och fyra katter. inte så illa pinkat för någon som får panik och ångest av att lämna lägenheten. och det där med att vara social. suck. jag tycker att det är överskattat att lämna hemmet. fast det där är väl vad hjärnspökena tycker - kanske inte min egentliga åsikt.

om fem minuter åker kvällsmedicinen ner i magen. är pepp på att få krypa ner i sängen. jag har slutat hoppas på sömn. men det är fint att bara ligga i sängen och hålla andan. vänta på att dagarna ska gå och så vips är det fredag och jag får träffa psykologen. oroar mig lite inför påsk - för psykologen kommer ju ha ledigt och då uteblir min tid. igen.
men psykologen nästintill lovade mig en tid nästa vecka - fast mitt i veckan då. och jag hoppas att det blir så. får väl försöka våga stå på mig och verkligen kräva en tid. vara ärlig och erkänna att jag hemskt mycket och gärna vill ha en tid nästa vecka. ja - den som lever får se.

puss på alla som läser min blogg. ni ska veta att era kommentarer blir lästa och de värmer som självaste solen. tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0