påskmiddagsångest.


pratade med mamma. hon lovade mig att jag skulle få åka hem om det blev för mycket. jag skulle bara säga till så skulle pappa köra hem mig. och det lugnar faktiskt. men vi kan ju ändå hoppas på att jag klarar hela middagen utan problem. det vore ju så mycket bättre än panik och hem hem hem.
jag är aptrött och förstår inte mycket idag. men en ordentligt stark kaffe och sen på med finkläder (haha, right). och jag ska mysa så mycket jag bara kan med sirikatten innan vi åker - då kanske lugnet stannar kvar i mig.
eller så får jag nalla lite i dosetten och ta med mig några extra lyrica. det löser sig.

puss på alla fina och puss på alla kräk också. bara för att jag känner mig snäll idag.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas du får en fin påsk utan ångest.

Påskpuss till dig och Sirikatten

2011-04-23 @ 15:02:55
URL: http://www.fenix.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0