om du rör min katt är du död.


det blev en stilla kväll här hemma. jag och sirikatten la oss i soffan och kollade på film. jag hade nog med koncentration och behövde inte pausa många gånger alls. ett stort plus.
men i en av pauserna så hörde jag en massa liv utanför - då var det två småkillar som kastade runt på en katt. då jävlar blev jag förbannad och skrek som en galning. hotade även med stryk. fy fan. jag blev så arg att jag skakade i säkert tio minuter efteråt. pratade även med kattens ägare lite senare och berättade. usch. jag kan inte förstå hur en kan göra så mot levande varelser. det är ju för i helvete inga leksaker. jävla barn.

har även hittat (vad jag hoppas är) en ny vänskap. en hel del prat på msn och den här personen gillar jag skarpt. vi är väldigt lika och hon får mig att skratta trots eländet. och ja - jag behöver inte nämna några namn, för du vet vem du är. tack för allt fint prat.

har precis gjort en stark kaffe och tagit en cigg på balkongen. funderar på att diska den lilla disken som finns. men det känns ovärt. lika bra att vänta tills jag har smutsat ner lite mer känns det som. får bli att sitta här i soffan. ska försöka sortera bland tankarna. är en hel del som rör sig i huvudet. på gott och ont. de onda tankarna lurar på mig.

Kommentarer
Postat av: fia.

Detsamma! :D Nu ska jag försöka tvinga mig vaken och dricka kaffe. Minns inte senast jag sov till två! Måste bero på allt godis jag tryckte i mig inatt! Isch!

2011-04-23 @ 15:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0