nybajsad.


har vart hemifrån i över åtta timmar i sträck. puh. det tär på psyket. men det har varit en lättsam dag. har surrat runt på loppis och i några andra vanliga tråkaffärer. mot slutet hamrade ångesten högt och jag ville mest gråta.
nu har jag nästan precis kommit hem. har bajsat och slängt av mig byxorna. nu är det bekvämt som gäller. i med en extra lugnande och tre cigg på raken. hej och hå.
har handlat tusen olika godis till siripiri idag. saknade henne så mycket så jag var bara tvungen. hon är ju min riddare.
och - efter foderbytet (eller ja, tillbaka-till-det-förra-fodret-bytet) så bajsar hon bra igen. och då behöver jag inte nojja över att hon ska dö lika mycket som jag gjorde när hon hade bajssjuka.

fy fan. är helt körd i skallen. pallar inte skriva något sammanhängande. varvar mellan dödslängtan och dödsångest. samtidigt som jag vill sova men ändå passa på att vara uppe nu när jag ändå är i gång. men i kylskåpet står fyra kalla öl - och ja, självklart alkoholfria.
så hej då och hej ölen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha!! I've found my soulmate! Mer bajsdetaljer åt folket ;D

Skönt att Siri bajsar bra igen :)

2011-04-30 @ 20:43:00
URL: http://www.fenix.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0