nu stinker det ångest från avloppet.


jag älskar hur min ångest rinner ner i avloppet tillsammans med vattnet efter att jag tagit ett bad. jag känner mig genast bra mycket lugnare och alla muskler i axlar och rygg är mindre stela. jag tänker sitta här i soffan och njuta så länge lugnet varar. det är så vindstilla i tankarna och trycket över bröstet är nästintill borta.

nästa vecka blir det att gå till gymmet - och gå på loppis. de där små sakerna som är så enkla att utföra (i teorin åtminstone) och de ger mig balans. och det är ju saker som innebär att jag måste utmana mig själv och faktiskt lämna lägenheten.
och lite längre fram blir det en resa till linköping - ska hetsa inne på lush's butik där. ni kan ju tänka er min pepp. jag är svimfärdig redan nu.

innan jag somnar ska jag bläddra runt i boken med karin boye's dikter. fantastiska karin.
kärlek och pepp.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag känner ungefär likadant. Ofta.

2011-05-03 @ 14:35:23
URL: http://vvs-lulea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0