ner i rotvältan.


uh. alla tankar far omkring och gör mig snurrig. får inte fatt på dem och känner mig mest rastlös och förvirrad. energin är noll och orkar inte peppa motivationen. det får stå stilla i maskineriet ett tag till. orka.
förundras över hur katter alltid får det att se så skönt ut när de sover. hur sirikatten än ligger - så ser det så mysigt ut. låg en stund i sängen bredvid henne. vi småpratade lite och pussades. och emellanåt tittade hon menande på godisburken och pep. om hon skulle få bestämma så skulle hon leva på godis. men icke säger jag.

har inte fått i mig någon mat idag. känns som om att jag kommer kräkas om jag äter. så jag hivar i mig kaffe istället. är helt skakig och kallsvettas då och då. men vad fan gör det. jag pallar inte vara så jävla korrekt hela tiden. inte fan blir det bättre för det. det som har hänt - det har hänt och kommer aldrig bli ogjort. så vad gör det om jag släpper alla måsten och lever sunkliv.
idag kan jag inte hantera det han gjorde. han står i varje vrå och flåsar och jag är trött på att springa ifrån de hetsiga andetagen. blir det någonsin bättre. annars är det väl för i helvete ingen idé att fortsätta med det här plågeriet. vem fan vinner på det. inte jag.

hade jag inte haft de närmsta och sirikatten - då hade jag fanimej hoppat ner i en rotvälta och hoppats på att bli levande begravd. då kunde jag få bli ett träd istället. och sirikatten kunde sitta på en av mina grenar. då skulle vi prata hela dagarna och speja efter spännande saker i vår skog. men som sagt; en dröm är en dröm är en dröm o.s.v.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag känner så med dig! HAN finns konstant även hos mig och när jag är som sjukast, knallpsykotisk äger han min själ. Massa styrkekramar <3

2011-04-16 @ 18:08:38
URL: http://morbida.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej fina!

Usch det där låter inte bra. Har du fått i dig någon mat nu? Äta bör man annars dör man. Jag kan med vara så ibland...det går liksom inte och specillet vid hög ångest.



Ta hand om dig och tack så mycket för dina ord, de betyder mycket!

2011-04-16 @ 21:38:57
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: fia.

Du får klamra dig fast i hoppet och drömmarna när det känns så. Tröstshoppa lite vettja! Man ska få unna sig sunkighet, slapphet och lyx när man inte mår så bra. Så det så! Jag brukar tänka på att man aldrig vet vad som finns bakom nästa krök, något alldeles magiskt och underbart kan ju dimpa rakt ner i klotet på en när man minst anar det! Sånt vill man inte missa! (Eller inte jag iaf, men jag tror inte riktigt att jag har alla ponnysar i hagen så att säga, haha!)Nu ska jag strax lägga mig, tidig kväll för mig idag. Sov gott och dröm sött! Kram!

2011-04-16 @ 21:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0