jag och torsdagen.


ingen psykolog i morgon och först nu börjar det kännas jobbigt. jag som så lätt samlar på mig en massa slagg som behöver rensas ut. vad göra. tänker hela tiden att jag ska bli bättre på att skriva av mig - men det blir ju aldrig av. och iofs - det är ju ingen idé att tvinga fram något.
men tänker att efter jag hämtat min dosett på psykrehab så får det bli en tur på konsum. och köpa något lyxigt för att peppa mig själv; kanske en korsordstidning, en bukett tulpaner eller en mörk choklad - den med havssalt i är sjukt god.

jag tog ett bad tidigare idag och tvättade håret med en shower jelly från lush och mitt hår känns så jävla gött. och det är mer luftigt utan balsam. så hej då balsam och hej schampokaka från lush. ja - hej då vanligt schampo också. när jag blir stor ska jag öppna en egen liten lush-butik. men tänker att jag till och börja med ska försöka mig på att göra egna badbomber. hittade ett recept någonstans någon gång. jag har storslagna planer.



i huvudet har jag tusen tankar. kaoset är under kontroll och jag har härligt lugn i blodet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0