i am in love with a robot.


tog precis en varm dusch. började frysa något otroligt - så det var skönt att bli uppvärmd igen.
jag testade lush's tvål rockstar soap för första gången och igen; jag är förälskad. den luktar my little pony. och i min värld blir det inte mycket bättre än så. det skulle väl vara när de gör en tvål som luktar katt visserligen.

har gjort mig en kopp kaffe och sitter framför tvn och kollar på robyn. shit. vilken magi. jag älskar henne. och en dag kommer hon förstå att hon älskar mig - och då lever vi lyckliga i alla våra dagar, tillsammans. oh, gåshud. frr.
ska fortsätta med mina våta drömmar om robyn och sen blir det sängen minsann. har dunkande huvudvärk (fortfarande) och ångesten närmar sig med dunder och brak. orka.

Kommentarer
Postat av: moster A

I like it ! But not the hesdache

2011-04-15 @ 22:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0