en kväll i skogen.


en timme i skogen tillsammans med nicole och frank gjorde susen. jag känner mig lugnare och de ondsinta tankarna är luftigare och inte alls lika aggressiva som tidigare idag. det är synd att jag undviker skogen på egen hand. annars hade jag gärna lallat runt där en stund varje dag. kanske ska våga mig på den lilla skogen bakom huset. gå en snabb runda där jag hela tiden kan se hus och höra vägen. det är nog inte så skrämmande. ett framtidsprojekt helt enkelt.

och det är så skönt att helgen nu för tiden inte är lika med alkohol.
jag ska spendera den här fredagen här hemma i soffan. några koppar kaffe och på med myskläderna. jag gäspar och har lite huvudvärk. men det gör mig inte särskilt mycket. för jag har inte längre stressat blod och mina andetag gör inte ont överhuvudtaget.
tack nicole. och tack skogen. och frank.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0