en dröm är en dröm är en dröm.


börjar minnas nattens drömmar lite smått.
minns att jag drömde att jag vann en massa produkter från lush. haha - är jag besatt eller vadå. och nu kom jag ihåg att jag drömde att siri haltade. hemsk dröm.

första två maskinerna är igång nere i tvättstugan.
och jag ringde snälla mamma och hon kunde köpa snus åt mig. så slipper jag gå ut. pallar inte det överhuvudtaget. inte till macken. har aldrig gillat den.
och så köper hon kaffe och mjölk till mig också. så då har jag allt jag behöver för att överleva. great.

det slog mig nu att jag har psykologtid imorgon. yey. den här veckan har verkligen gått fort. och det gillar vi. för på måndag får jag pengar och då kan jag handla ingredienser till mina badbomber som jag ska göra. och - beställa lite fler grejer från lush förstås.
och så fick jag ett tips på ett forum om att en kan göra egen hudkräm av bivax och olja. så jag ska kolla upp närmsta biodling och se om de säljer bivax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0