bla bla bla.


åh. idag gillar jag värmen och allt det gröna. har storslagna planer för min balkong och nu fattas bara en mindre bänk/bord/pall som jag kan ha mina plantor på. men loppisarna kommer höra mina böner och hjälpa mig. det gör de alltid.
vad säger du om det din äckliga pingstkyrke-pastor?


bio-syster har varit här idag och vi gav varandra varsin påse med påskgodis. plus att jag fick ett par fina strumpor med fjärilar på. gött. och chokladkakan jag fick är halvt uppäten och jag tänker bli fetast i världen. för vad gör det när jag dör liksom. knappast mitt problem att snickra en xl-kista.

i morgon typ noll planer. ska så lite frön och ringa hyresvärden och öppenpsyk. saknar psykologen och tänker att fredag är dagen som gäller. ska försöka hinna med en snabbis på stan på fredag också. loppis och kanske bokhandeln. möjligtvis lägger jag pengar på ett klädesplagg och tror att jag blir lite lyckligare av det. det händer så lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0