allt är bara konstigt.




det är fredag och psykologen var ett enda flum. jag förstod knappt ens själv vad jag menade med allt jag sa. kände mig mest konstig och det sa jag till psykologen också.
och sa även till min psykolog att jag inte kände igen honom - utseendemässigt alltså.
ja - jag var skitkonstig. är fortfarande. kan visserligen bero lite på den fuckade sömnen. knappt sovit alls i natt. väldigt fantastiskt. high five på den.
blev iaf lunch och lite småshopping med moster a.
det var fint - sånt som behövs en sån här grå och purken dag.

nu är jag hemma. har tagit en varm dusch och tagit på mig de mjukaste kläderna jag hittade. allt där innanför skaver så det räcker. behöver inte obekväma kläder.
ska bädda ner mig i sängen och leka död i några timmar tänkte jag.
och förhoppningsvis joinar sirikatten mig.

Kommentarer
Postat av: Nina

Fan vad jobbigt med sömnen! Får du inga kul piller som kan däcka dig? Mig har de tryckt i piller så det sticker ut ur öronen. Jag var vaken i ca fem dygn och blev lite konstig:o Jag hoppas att du får din sömn snart. Jo, mina skor försvann på dansstudion på fem minuter när jag skulle stretcha fötterna...

2011-04-01 @ 17:47:23
URL: http://morbida.blogg.se/
Postat av: Jackie

nina: njae - inga spännande sömnmediciner här. men förhoppningsvis kan jag få något nytt som fungerar bättre. men det tar alltid tid när en väntar på att få en läkartid.

tråkigt med skorna. :/

2011-04-01 @ 21:41:36
URL: http://sockerkyss.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej Jackie.



Sömn borde ställas in med klocka och knapp...

Hoppas du sover bättre inatt nu.



Kramar

2011-04-02 @ 01:26:16
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0