21.46


har varit en kaotisk dag. har sovit mycket och mest velat springa ifrån alla problem. men kom iaf iväg till willys och fick handlat resten av det som stod på den långa inhandlingslistan. unnade mig lite ben&jerry's och så köpte jag intimtvål till min ledsna fitta. tror att den är trött på vanlig tvål - för den kliar och protesterar. (och ja - jag tycker visst att det är värt att skriva sånt i bloggen.)
och fina ida ringde och kom upp på en spontankaffe. mycket prat och en hel del skratt. och en massa bus med sirikatten. och för er som inte vet det - jag hämtade siri hos ida. så det är alltid lika fint när hon är på besök. så att hon och siri får träffas lite.

fick i mig kvällsmedicinen lite sent - så jag stannar nog kvar i soffan en stund till.
och ännu en gång - tack för fina kommentarer. <3

Kommentarer
Postat av: moster A

jaa du Jackie vem kan få en till att asgarva som du ??? hoppas problemet med snippan löser sig till lördag så du slipper att sitta och klia dej hela dagen här i Rosenfors. Annars får jag väl ge dej lite aloevera som gör gott åt kliat. puss o kram

2011-04-21 @ 23:03:53
Postat av: Nina

All kärlek till dig fina!

<3

2011-04-22 @ 12:20:50
URL: http://morbida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0