16.36


dagen har inget tempo överhuvudtaget. och ändå är jag nära en kollaps. stressad och äckligt småsvettig. men jag lyckades åtminstone komma upp ur sängen i morse för att börja tvätta. go me. all tvätt är tvättad - bara lite kvar i torktumlaren.
men mest av allt vill jag lägga mig i sängen och läsa i min bok. plus en snus under läppen och en svart liten sirikatt som sällskap. om inte rastlösheten (och verkligheten) skulle funnits - så skulle jag spendera hela dagarna i sängen. hyra in någon som regelbundet förser mig med nya böcker. åh - vilken sanslös dröm. i ett annat liv kanske.

men tillbaka till verkligheten - kolsyra i kroppen, den förbannade rastlösheten. och sen orkeslösheten. jag förstår inte hur de orkar kriga ständigt och jämt.
jag gör mig väl ännu en kopp kaffe.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag gillar din dröm. Att aldrig gå ut. Underbart! Jag måste bara fråga hur du har fått in bloggar du följer på ett bra sätt?!

2011-04-05 @ 22:20:39
URL: http://morbida.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag gillar din dröm. Att aldrig gå ut. Underbart! Jag måste bara fråga hur du har fått in bloggar du följer på ett bra sätt?!

2011-04-05 @ 22:23:48
URL: http://morbida.blogg.se/
Postat av: Jackie

nina: jag har bara skapat nya länkar. har inte fixat något i kodmallarna eller så.

(har gått in på "skapa" och sen "länk" och sen fyllt i där - och så har det blivit som det blivit. :)

2011-04-06 @ 12:10:34
URL: http://sockerkyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0