14.42


solen skiner ute och det är tusen grader varmt på balkongen. alltså rätt uteslutet att jag sätter mig där frivilligt. önskar lite att min balkong liksom satt på husväggen - istället för att vara inbyggd i huset. då hade det nog fläktat lite.
och jag orkar inte lämna lägenheten. allt har låst sig och jag fastnar liksom inuti mig själv. alla djupa tankar och orkeslösheten hindrar mig. men det är ju så många andra människor som är utomhus - så jag tänker att några faktiskt måste stanna inne. typ jag. så vips - nu borde det dåliga samvetet försvinna. och jag måste nog göra mig en kopp kaffe. annars är risken stor att huvudvärken kommer. och det räcker med onda saker för idag.

och dagligen frågar jag mig själv varför du varken ser eller hör mig.
kanske för att ditt ego tar upp all din energi.

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh fina du! Känns det bättre att jag inte har tagit mig ut än? Den där hemska låsningen är en av mina värsta fiender.

Kärlek <3

2011-04-21 @ 15:18:27
URL: http://morbida.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag hör dig.

Jag ser dig.

Jag bryr mig om dig.



Kärlek <3

2011-04-21 @ 18:21:20
URL: http://www.fenix.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0