12.49


orkar inte göra annat än att sova. jag har verkligen stora problem med att vakna idag. men nu sitter jag iaf i soffan med en stark kaffe. men ögonen vill bara stänga sig och inte öppna sig igen. suck och gäsp.
my love sirikatten ligger ute på balkongen och sover. hon är så fin. och inte kan jag förstå hur hon kan lukta så gott. och rätt ofta får hon mig att börja gråta - bara för att hon är så fantastisk. fina finkatten. nu fortsätta med kaffet. jag ska banne mig vakna till och orka med påskfika.
och fuck off ångest.

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är kärlek, äkta kärlek. dessa katter.

Jag vet inte hur många gånger jag suttit med tårarna rinnande

ner för mina kinder när jag ser min vackra, perfekta lilla Yamas.

Kan fortfarande känna ångest över den kvällen han föll 10 meter ner på ren asfalt.

Den kvällen gick mitt hjärta i tusen bitar av oro.

Men Yamas-killen klarade det bra som tur var.

2011-04-22 @ 13:41:50
URL: http://www.fenix.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0