vardagen.


spenderat största delen av dagen hemma. en kort sväng hemma hos mamma och pappa. lite mat och lite kattmys.
sen hemåt. cykelkorgen full med nyplockade äpplen. hemma mera kattmys. bara vara. dricka kaffe och röka med tomt huvud. mycket fint.
siri och jag kryper ofta ihop i sängen. tittar på varandra och det är helt fantastiskt.
jag vattnar mina krukväxter, diskar, kokar mer kaffe, äter massvis med höstäpplen, tar en dusch. mera kaffe under nyinköpta favoritfilten i soffan. tittar på nurse jackie. jag gillar henne. mycket.

alldeles strax ta min zopiklon. krypa ner under duntäcket med det gröna sköna blommiga påslakanet. läsa i bra boken - en ängel vid mitt bord av janet frame. den är tjock och snygg med ett omslag gjort av lotta kühlhorn. kühlhorn som bara gör vackra mönster/omslag/tryck.



godnatt.
ge mig boktips. jag har snart inget att läsa. är inte så kräsen vad gäller genre. gillar däremot snygga omslag framför fula omslag. fula böcker är nästan alltid dåliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0