sena kvällskvisten.


spontanbesök. kärleken nicole kom över på kaffe. prata minnen och skratta åt oss själva i soffan. en koffeinkaffe och en koffeinfri. vi ser ljuset i träsket. där bakom den stora skymmande tallen. vi ordnar det själva. ingen annan som ser oss som sitt ansvar.
jag kan luta mig mot lyckosystern. hon tvekade inte då. varför skulle hon tveka nu.
ingen inget som rör vid oss. vi står starka raka och stolta.

tycker om hur hon säger siri; siwi.

jag har på känn att det nog löser sig till slut. det kan bara bli bättre. ingenting sjunker djupare än så här.
en konstig trygghet. vissa dagar stabil. andra inte alls.
men jag tänker inte göra mörka bottenlösheten till mitt. färgerna lockar mig ikväll. de dansar inom räckhåll.

rainbow warrior.
de orden bär jag på mina axlar. ständigt. snart permanent.

Kommentarer
Postat av: Josefine R

ohh... ny tatuering.... najs! :P

2010-10-27 @ 06:24:48
Postat av: Nicole

du är kärlek <3 evig kärlek!

2010-10-27 @ 17:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0