jag är vaken.


ännu en sån där dag då jag inte kan vakna på morgonen. är nästan så att jag väljer att kissa i sängen. orkar liksom inte gå till badrummet.
men hej och hå. jag kom upp till slut. men det var kämpigt.
blev sittandes på balkongen ett tag. kaffe cigg x tusen. sen kom jag igång med dammsugningen. tog t.o.m. och dammsög soffan. cred.

det var ett tag sen. men nu är jag tillbaka på tradera. har lagt tre bud. fan. det ska gå.
och tre ponies sålda på druvdalen. de har packats in i bubbelplast papper och fått adresslapp på sig. läggs på lådan i morgon.

mamma kommer hit sen. kolla på sirikatten och dricka kaffe. sällan hon är här.


annars vet jag inte. är så likgiltig. tänker att jag nog kan skylla på medicinerna. men samtidigt avskyr jag den här dimman. vet inte vad som är värst. berg- och dalbana eller tom gågata.
någonstans där emellan skulla jag vilja vara. men vet inte hur jag kommer dit. inte när heller. eller om ens en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0