i am sick and tired of the war.


fan.
avskyr rastlösheten. ångestkrypningar i armar och ben. hugget i magen och tyngden över bröstet.
fokusera på andningen och tänka sol färg kärlek sirikatten.
så lätt det vore att falla. sluta kämpa emot och bara svepas med. höga höjder och bottenlösa djup.
jag skriver en lapp och stoppar i fickan fittan. "du har resurser."

det är ett hån att placeras i det här tillståndet.
orden kommer aldrig dansa på mina läppar. nu får ni ge upp. ni låtsas bra mycket bättre.
ärr födelsemärken och grå solbränna glittrar. jag delar gärna med mig av hemligheterna. tystnad i salen.

iskalla sirener tränger in i mig.

jag tycker så jävla synd om mig själv. jag orkar inte krig och blod vareviga sekund. det får räcka snart.
nu får ni hjälpa mig. pratet bleknar. ingenting fäster längre. fukt och blod.



jag trodde aldrig att det kunde bli så här fel.
men inget regn når mig.
tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0