helgintro.


helgen går i danstakt. vi ska på festival inomhus. jag går inte så mycket för musikens skull. har inte orkat kolla upp banden ens.
jag går för att kunna fara runt med nicole. längesen jag befann mig på en fest. och denna gång blir det utan en droppe alkohol i kroppen. inga rakblad i väskan och varken tabletter eller pulver. det blir bara jag.
jag mantrar pepp pepp pepp och hoppas på guld. men jag har ju trygga kärleken med mig. och jag litar på henne. hundratusen procent.

tidigare idag psykolog.
det var tungt. jag är mer fucked up än vad jag först tänkte. jag vet inte vad jag ska tro längre.
försöker gilla läget och tassar på tå för att inte förvärra något. jag kanske ska införskaffa en skylt att hänga runt halsen; "risk för ras!". det kanske skulle underlätta. kanske inte för mig. men för alla andra. det är ju er jag tänker på hela tiden. jag gör det aldrig bekvämt för mig själv. bara ni har slipper skämmas - då låtsas jag vara nöjd.
era jävlar.

svartkladdiga ögon och smutslockigt hår. det andas fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0