god morgon.


fick blåsa fem (!) gånger på hälsocentralen. suck. första gången visade den positivt. men eftersom jag inte har druckit en enda droppe. har faktiskt inte ens varit i närheten av alkohol. så fick jag blåsa igen. noll alla gånger. men vad ändå tvungen att blåsa fyra extra gånger. hon litade varken på mig eller på apparaten. förnedrande.
försökte förklara för henne anledningen till att jag valt att ta antabus. att det i grund och botten inte handlar om ett missbruk. men ja. hon lyssnade väl med ett halvt öra. hon satte mig i ett behandlingsrum och gick iväg för att diskutera saken med någon annan.
efter mycket om och men så fick jag ta min antabus. men tack då.
och tack och hej då.

nu äntligen hemma. sirikatten leker med favoritråttan i sängen. under kuddar täcken och lakan. fantastiska råttan.
kaffe. ja tack. och resultatet från gårdagens hårfärgning. var god njut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0