eftermiddagstrams.


flera av mina my little pony-wants finns ute på tradera. buhu. varför har jag inga pengar. det är första gången på drygt två år som jag ser en auktion med nightglider. fy fan vad fin hon är.

förutom att tråna efter mlps så har jag sovit. surprise. somnade knall fall i sängen. vet inte ens hur länge jag sov. men fint var det. tog tvåmedicinen och en kopp kaffe när jag vaknade. fina livet här hemma.
funderar på om det kanske är dags att jag hämtar hem min symaskin från föräldrarna. har en massa vackra tyger som bara ligger uppe i skåpet. kan ju sy tusen vackra gardiner kuddfodral dukar väskor och allt. fin höstsyssla tänker jag.



till sist; bombadera mig gärna med musik- och boktips.

Kommentarer
Postat av: Josefine R

sying is the shit! <3



jag ska filura på det där med böcker o musik. just nu lyssnar jag bara på grekisk pop som dom spelade på radion i hyrbilen... kanske inte är så mycket att komma med. till helgen kanske jag har nått bättre på gång. ;)

2010-10-05 @ 19:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0