ansvar.


tillbaka från psykologen.
jag är rätt känslolös och likgiltig dessa dagar. men som jag drömmer. absurda och de mest fantastiska berättelser. jag och psykolog olov pratade mycket om drömmar(na) idag. shit. han är så smart min psykolog. hur mycket jag än svävar iväg och analyserar mina ord. han kan knyta ihop det och så vips - en röd tråd.
lite löst så bestämmer jag mig för att skriva ner mina drömmar. en egen drömbok.

desto mer strul var det med medicindelningen. skulle ha hämtat ut lyrica idag. men väl ståendes på apoteket så visar det sig att ingen läkare har ringt in ett nytt recept. tack och hej.
det är läkarkaos på öppenvården. t.o.m. sjuksköterskan som delade min medicin idag skrattade åt helvetet.
nu har jag lyrica t.o.m. onsdag nästa vecka. men de skulle lösa det. och det hoppas jag. annars fan.
är trött som det är på den här s.k. psykvården. ett recept ska de faktiskt kunna klara av. de hade en vecka på sig.

men tack olov.
och tack höstgula löven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0