älskling jag är hemma nu.




dagen har varit långsam. seg och utdragen.
men inte särskilt dålig. den har nog faktiskt varit bra.
jag har gjort allt och ingenting.

lång sovmorgon och sen kaffe cigg och sol på balkongen. i pyjamasen.

en timmes barnvakt hos moster. sen hem till mamma och bara vara.
fick med mig lite mat hem. hon gav sig inte. så jag erkände - jag har ingen mat. jag äter inget.

hemma som en hemmafru.

imorgon ta antabus kl. 09.00. handla lite sen hem och tvätta.
tänker ta ledigt imorgon. bara vara.
även imorgon.

mina krigare behöver paus.

nu kaffe cigg och mörkret på balkongen.

kärlek kärlek kärlek och tack för all stärkande feedback. love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0