regnigt och grått.


jag behöver verkligen komma utanför lägenheten lite oftare. jag tycker faktiskt om att vara utomhus - promenera. och något jag behöver öva på är faktiskt att gå promenader på egen hand. utmana mig själv att våga. jag vet att jag kan - nu handlar det bara om att våga göra det.
har tänkt att jag kan gå en snabb runda här i kvarteret. sen gå hem igen. sen kanske gå lite längre för varje gång jag tar mig ut. och har jag med mig ipod:en så ska det nog gå lite lättare.
jag behöver visserligen ett par varma och vattentåliga skor. sneakers är inte det bästa att ha på fötterna just nu - det regnar/snöar om vartannat dessa dagar. plask plask.
det får bli månadens att-köpa; vinterskor som är vattentäta.

men idag blir jag inomhus. har varit ute en stund faktiskt. visserligen "bara" cyklat ner till centrum (hälsocentralen och konsum) sen hem igen. men det räcker för idag.
ska ta tag i hyllan ute i hallen. plocka undan bland alla grejer som jag bara lagt och/eller staplat på varandra.
kanske en omgång med dammsugaren också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0