jag jag jag.


shit - vad jag behövde den här hemma-dagen. har egentligen inte gjort något särskilt. bara varit hemma och pysslat med det ena och det andra. äntligen fått ordning i hyllorna, äntligen blev jag nöjd med slutresultatet.
var nere med sopor, kollade posten och bokade tvättid för imorgon. blir att gå upp klockan sju imorgon bitti. men det gör mig egentligen ingenting. jag tycker om att tvätta. det är sant. hundra procent sanning.
idag, för första gången på länge, så har jag druckit flera koppar te. var ju tvungen att testa de två sorterna jag köpte i västervik i helgen; cupcake och polkagris. so far så gillar jag den sistnämnda bäst.

ångesten släppte taget för en stund tidigare idag. det var då jag passade på att fixa det sista i bokhyllorna och jag fick även disken diskad.
men den dök den upp igen. smygande. som tur är så håller den sig på ett hanterbart avstånd. jag märker att den lurar. men jag låtsas inte om den. just nu så fungerar det väldigt bra.
jag är på bra humör och jag är inte alls särskilt orolig i kroppen. sen tog jag iofs dagens sista lyrica för cirka en halvtimme sen - hoppas att lugnet håller i sig tills jag har somnat. orkar inte en orolig natt till.

nu ska jag snabbstäda badrummet lite. det kändes som en bra idé. så har jag något att göra plus att det blir fint när jag är färdig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0