hysteriska helgen.


helgen började vackert och avslutades i ett panikkaos.
en av vännerna visade sig vara känslolös och helt utan empati. han har diagnosen psykopat. men detta har han mörkat. att han bor nästintill granne med mig gör inte saken lättare.
men jag vägrar att få mitt liv begränsat pga honom. han ska inte få förstöra fler liv.
jag ska istället göra livet allmänt pissed för honom. och jag har ett fantastiskt stöd bakom mig.

helgens festande var guld. hade så underbart kul. och det utan en enda droppe alkohol i mig. musik dans skratt efterfest.
en musiker från orust somnade i min säng. och trängdes något ofantligt under natten. och nicole hade ett kärlekspar som trängdes med henne i soffan. vi hade en vaken natt tillsammans istället. och sov sen när de äntligen såg till att gå härifrån.

orkade inte ta mig upp i måndags - var helt paj i systemet. jag bara sov. orkade ingenting.
men tänker att sjuksköterskorna ska sluta leka psykologer åt mig. jag tar min antabus frivilligt och inte pga ett missbruk.
väntade mig en utfrågning idag när jag blåste och tog shoten. men inte. skönt.

här hemma löper siri lite halvhjärtat.
men mest ligger hon på fluffiga duntäcket och tittar på fåglarna som har sin mat på balkongen.


är fortfarande lite snurr i huvudet efter helgen. så det här inlägget är väl inte det mest lättlästa. men det kommer. jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Josefine R

så underbart att du hade kul! ♥

2010-11-03 @ 14:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0