12.35


den här dagen är så långsam. och jag orkar ingenting.
sovit dåligt och vaknade tidigt på morgonen. var tvungen att gå upp - klarade inte av att ligga kvar i sängen. men orkade inte heller ta mig ner till tvättstugan, så det blev inte tvättat idag.
går fortfarande runt i sovkläder. har precis lämnat sängen för femtioelfte gången. läst ut en tonårsbok om lesbisk kärlek. den var fin - men väldigt klyschig. men ändå. behövs fler queeriga böcker till dagens ungdomar.
ska försöka ringa några viktiga samtal. sen få på mig lite kläder och kanske gå ner och kolla tvättstugan. om jag kan få en tid ikväll eller kanske imorgon.

eller så blir det att jag lägger mig i sängen igen. är tung i kropp och huvud. orkar inte vara med idag.
fetångest och ont i magen. och jag vet inte ens varför. allt är bara upp och ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0