ignorerad av sömnen.


ligger i sängen. jag slutade gäspa så fort jag la mig här. är inte det så förbannat ironiskt.
försökte läsa mig trött, men tappade koncentrationen då jag började tänka nojjiga saker och boken förlorade sin charm.
ett tag hade jag lampan släckt och sirikatten nära mig. tänkte att det nog skulle kunna lugna ner de snart hyperventilerande andetagen. det hjälpte för en kort stund. sen började tankarna galoppera och det var bara att inse fakta; jag kommer inte somna än på ett tag.

så jag hämtade den lilla rosa och la mig i sängen igen. och här ligger jag.
och när jag loggade in här för att skriva av mig lite, så såg jag att jag hade två kommentarer. yey. alltid lika kul att läsa vad "ni" skriver. nu har jag ju inte direkt en storm av läsare - men n är iaf några stycken har jag förstått. och tack ska ni ha - tack för att ni ger mig anledning att faktiskt hålla bloggen vid liv.
och tack josefine och josefine som gjorde sömnlösheten lite mindre hopplös. fint att ni skrev och finfint att ni av någon anledning gjorde det ikväll.

nu ska jag slösurfa en stund och hoppas på att den allt mer sällsynta john blund kikar förbi och förhoppningsvis slår mig i huvudet med en spade. jag behöver verkligen sova.
och jag vill sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0