hektisk helg.


jag är helt slutkörd.
varit och julklappshandlat både igår och idag. har äntligen köpt de julklappar som
ska köpas. och även unnat mig själv lite grejer.
hittade faktiskt lite mlp-saker på loppis.
och åtta nya böcker har jag köpt. fyra på bokia och fyra på loppis. yey.

orkar knappt tänka. jag har varit dålig på att ta min medicin som jag ska. allt är lite upp
och ner.
men jag håller mig ovanför ytan.
önskar bara att jag någon gång kan lyssna när kroppen och huvudet säger ifrån.

imorgon får det bli en hemma-dag. precis vad jag behöver.
kolla film och gå runt i mjukiskläder. samla tankarna och kväva ångesten med hjälp av
glögg, polkagriste och snus. läsa i den bra boken och mysa under den varma filten.

nu är det dags för kvällsmedicin och en varm dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0