en lugn söndag.


den här söndagen har haft ett fantastiskt tempo. kom upp i tid, trots väldigt lite sömn under natten.
fikat med vännerna var jättemysigt. mycket prat skratt och godsaker. lite presentbyte hann vi också med. jag fick jättefina saker. tack!
det var precis vad jag behövde kände jag. en lugn dag i soffan tillsammans med fina vänner.
i lugn och ro.

har fortsatt i ett långsamt tempo här hemma. plockat lite och legat i soffan under filten tillsammans med katten. bara varit. utan att tänka överhuvudtaget.
har ordnat med strump-swapen på druvdalen. det känns kul att hålla i den faktiskt. nästan som ett litet projekt som jag ska ta mig igenom. och det tror jag att jag gör - galant!

förkylningen har inte gett med sig. men trycket och smärtan i bihålorna har faktiskt försvunnit lite. det känns skönt. nu är det mest bara lite dov huvudvärk och en rinnande näsa.
ska ta mig ett varm bad - testa badbomben jag fick av mamma i julklapp. ta med mig min nya och FANTASTISKA bok; flickan med glasfötter av ali shaw. köp/låna den och läs!

snart är det nyårsafton och jag ser verkligen fram emot den kvällen. lugna takter här hemma, tillsammans med två av mina vackraste. det är kärlek det. jag orkar inte med hektiska tokfester längre. det blir för mycket.

nu ska jag ta det där varma badet.
tack för idag maria, therese, josefine och madeleine. ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine R

Tack själv! ♥

2010-12-26 @ 21:44:03
Postat av: Anonym

Tack själv ♥♥

2010-12-27 @ 11:48:16
Postat av: Maria

Tack själv ♥♥

2010-12-27 @ 11:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0