en febrig dag.


jaha. en dag kvar. puh. jag har ingen julkänsla alls. ingenting.
tänker ta det lugnt idag. förkylningen härjar i hela kroppen. vaknade med feber i natt. verkligen jättekul.
det blev inte att jag gick ner till hälsocentralen idag för att blåsa och ta min antabus. var ett vrak när jag vaknade.
hurra för förkylningar.

har bokat tvättstugan för att få lite kläder tvättade. tänker att jag tvättar det viktigaste.
måste baka idag också. vet inte riktigt vad det blir än.
ska baka tills imorgon. och så ha lite fika till den 26:e, då blir det julmys här hemma med maria, josefine, therese och madeleine.
men har knappt några ingredienser hemma, så det får bli en promenad till willys. eller om jag kanske kan få pappa att köra mig. jag är inte alls pigg på att gå. verkligen inte alls.


en kopp te och sen blir det en vända till tvättstugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0