egentligen ingenting viktigt.


det var längesen jag hade en sån här dag; ligga länge i sängen och bara mysa med katten. gå runt i sovkläderna nästan hela dagen.
har ett måste att göra idag - det är att dammsuga. men det tar inga tider. så jag skjuter på det lite till.
funderar på att torka golven också. de är lite skitiga faktiskt. och det luktar så gott med såpavatten.
på tal om såpavatten - tog ett fotbad igår. för första gången i hela mitt liv. det var ganska obekvämt för jag fick trycka ner mina långa och breda fötter i en lite för liten balja.
men jag har fått så torra hälar med självsprickor som blöder och gör ont. filade väl bort tre kilo hud och sen smörja in och på med strumpor. skulle nog faktiskt vilja säga att fötterna är bra mycket lenare idag.
ska skicka efter en fotcreme från lush - testade den hos arlene och den gjorde underverk bara efter en gång. plus att lush är min nya bästa vän. de har fantastiska grejer och de gör något viktigt.

ångesten har hållt sig på avstånd. och jag har varit bra på att skjuta undan de dåliga tankarna. vilket känns jätteskönt. lite luftigare i tankarna och mindre panik.
det har nog bidragit till att jag sover hela nätter nu. ett minus är väl att jag sover så tungt att jag inte hör när alarmet ringer. jag stänger visst av det i sömnen också.
vilket har gjort att jag varit sen till hälsocentralen både måndag och onsdag. känns lite jobbigt om jag skulle försova mig imorgon också. har ju även psykologtid imorgon. och det har jag sett fram emot. det är snart julledigt och då blir det uppehåll flera veckor.

imorgon får jag pengar. ska handla de sista julklapparna och så blir det månadens bokköp också. fyra pocket (betala för tre). blir väl att köpa lite onödiga saker - det brukar bli så. ett par rosa fluffiga tofflor t.ex.
ska betala tillbaka pengar till mamma som jag lånat och så betala min chuck'e'cheese-pony.

nu har jag svamlat tillräckligt. en till kopp kaffe sen ta tag i dammsugningen.
ber om ursäkt för mitt nonsens-skrivande.

Kommentarer
Postat av: Arlene

Lush är fantastiska! Och fotcrèmen gör underverk.

Jag tänker på dig och saknar dig, systerfinaste!

2010-12-16 @ 16:21:36
URL: http://Korgasha.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0