det går långsamt.


god morgon.
det har varit en långsam start på den här söndagen. låg länge i sängen och läste. har svårt att lägga ifrån mig boken. och det är alltid fantastiskt att sträckläsa böcker på mornarna.

och dagens to-do är att bädda med rena lakan i sängen och sen ta itu med disken.

ska försöka att inte sova något under dagen. har sovit så dåligt i natt - så det kan bli svårt. men om jag håller mig vaken hela dagen och kvällen så kanske jag sover bättre i natt.
men det brukar inte gå att lura den dåliga sömnen. den gör som den vill. och det är inte särskilt förvånande faktiskt.

en varm dusch och sen mjuka kläder. det ska nog kicka igång mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0