20.49


uh. det är förkylt och jävligt hos mig.
har sovit nästan hela dagen. och det har verkligen gjort lite skillnad. behövde få sova ut.

det var förbannat kallt i morse när jag promenerade till hälsocentralen. trodde att låren skulle gå av på mitten. men sen när jag väl var hemma igen så tog det ett bra tag innan jag blev varm. låg i fosterställningen under tre filtar i soffan. lilla katten låg bredvid och trängdes.
sen flyttade vi till sängen och läste i den braiga boken. och som sagt - sen sov jag bort hela dagen.

hoppas på att kunna sova inatt. inte så säkert eftersom jag sovit under dagen. men tog nyss mina kvällsmediciner och förhoppningsvis så vill kroppen mig väl och vill somna senare.
annars får det bli boken. tänker vägra ångest och dåliga tankebanor. så är det bara.

det är lite stopp i huvudet känner jag. så det blir mest ordbajsande här. antar att det är allt snor som har tagit sig upp till hjärnan. det är skitsvårt att tänka ordentligt.

godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0