20.24


har funderat mycket ikväll. på goda saker och på onda saker. har inte kommit fram till något klokt och inte blev jag något klokare på vägen.
men det känns skönt i tankarna åtminstone. kriget i huvudet vilar och då får jag ro i kroppen att pyssla och styra med saker här hemma.
hängde bl.a. ut en massa mat till småfåglarna på balkongen och tände ett ljus i ljuslyktan som hänger där ute. den hänger på utsidan av fönstret mitt emot sängen, så det är jättemysigt att ligga där i sängen innan en somnar. det blir ett sånt lugnt ljussken.



jag har valt ut en bok som jag ska börja läsa; kärleken till frank av nancy horan (och nej - jag har inte stavat hennes efternamn fel).
den verkar faktiskt jättebra. det var ett bra tag sen jag köpte boken, hade totalt glömt att jag hade den här hemma.
får väl återkomma med en halvhjärtad recension när jag har läst ut den. boken är ganska tjock. vilket känns skönt - för då kanske den varar i åtminstone en vecka. för tillfället så läser jag ut böcker snabbare än vad jag blinkar. så känns det iaf.

har fastnat för grey's anatomy (tydligen), så jag ska kolla på det klockan 21.00. men efter det blir det faktiskt sängen och nya boken. har precis tagit min kvällsmedicin, så jag hoppas på att kunna somna vid elvasnåret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0