15.47


fick inte många timmars sömn under natten.
men när jag vaknade på morgonen så kom siri upp i sängen. hon la sig tätt intill och spann. vi låg kvar i sängen en bra stund. hon sov och jag läste. jag gillar de mornarna då jag har ro att ligga kvar i sängen. och konstigt nog kände jag mig pigg så jag kunde faktiskt hålla mig vaken.
annars ligger jag bara och somnar om. och då kan jag hålla på så långt in på eftermiddagen. och när jag väl lämnar sängen är hela huvudet såsigt och ingenting fungerar som det ska.

i huvudet är det rätt lugnt. jag småplanerar inför nyårsafton som jag ska fira här hemma med två av mina vackraste; nicole och arlene. det känns hur fint som helst att slippa hetsjaga någon halvdan nyårsfest. nu blir det något hanterbart och det känns fint att det blir "bara" vi tre. kanske någon mer. det vet jag inte än. det är ju ett tag kvar.

ångesten håller sig på avstånd idag. det behövdes verkligen. nu har jag ro i tankarna och kan bara vara.
ska skriva ner namnen på alla g2-babies, som jag inte har, på ett fint papper. det blir mitt goal 2011 - att få tag på alla (utan accessoarerna då). arlene var så gullig och hjälpte mig med namn och bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0