13.43


natten har varit förjävlig. den oroliga sömnen tar nog död på mig en vacker dag.
men nog om det svarta.

tvättar idag. en massa handdukar, lakan och gardiner. känns skönt att få det gjort.
har även passat på att bädda rent i sängen och dammsugit.
i köket är diskvattnet upphällt - ska tag i disken så fort vattnet har svalnat en aning.

jag kom och tänka på en grej; i fredags när jag fick mina mediciner delade så sa sjuksköterkan att det var så ovanligt att se en dosett med bara en massa vita tabletter.
men sen sa hon att det nog bara var bra - eftersom jag då slipper alla färgämnen.
och varför jag berättade det där - det vet jag inte. men kom och tänka på det när jag tog min morgonmedicin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0