stressmonstret och dess kämpe till flickvän.


hujedamej. vilken lång dag. träffa läkare på hälsocentralen (lämna blodprover i morgon och remiss för gastroskopi skickad). och sedan socialträningsgruppen, där pratade vi om stress och gjorde ett test. jag fick 40 poäng; "över 35 poäng innebär att situationen är ännu allvarligare och att behovet av hjälp är mycket stort." så ja, inte konstigt att hela jaget strejkar som det gör. det är tal om dietist också - men det här får ta sin tid. orka stressa. haha.

(väl hemma la jag en fin kräks i toaletten. galla och blod från ett sönderspytt blodkärl.)

och idag blev även en så jävla stor och speciell dag. jag har världens starkaste och grymmaste flickvän som just idag fick bevis på hur mycket hon kämpar - hela tiden, varje sekund. jag är så jävla stolt och imponerad. så snart vi kan firar vi med ballonger - minst.


Kommentarer
Postat av: MissManic

Men vad är det som händer? Du kräks efter maten.. det låter inget vidare.. Har du pratat med din psykolog eller så? Har det varit så här länge nu?
Är ju rädd om dig sis ♥

Svar: jo. har dragit igång en massa typ utredningar nu. vet ju inte om det är psykiskt eller somatiskt riktigt. men det har hållt på ett tag - plus att jag sedan tidigare ju har en tendens att spy pga ångest.
pusspuss!
Jackie

2014-01-28 @ 22:49:04
URL: http://missmanic.se
Postat av: Violent

Jag tänker att det kan vara stressrelaterat, att du kräks sådär. Om du sedan har svårt att äta också så blir det ju en ond spiral, att kroppen börjar dissa mat för att den blivit ovan vid det = en stress även där. Mediciner på tom mage kan ju vara knepigt också. Hoppas i alla fall att problemet hittas snart! Kram <3

Svar: ja. jag tänker också det. att det grundas i det psykiska, iaf det mesta. det är om det skulle vara t.ex. magkatarr också. men iofs - det beror ju på stress och ångest isåfall. haha. jävla psyke. hoppas det är fint med dig! kramar. <3!
Jackie

2014-02-06 @ 01:59:54
URL: http://violentmoreviolent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0