she's not dancing with another woman.


åh. big morgon-fail; har bara koffeinfritt kaffe. haha. så bra gjort. eller ja, vad gäller snabbkaffe då. men orka stå med mokabryggaren nu. ska ha en pressobryggare också - någonstans. får väl rota i skåpen och köra avancerat kaffetillverkande tills pengarna rullar in. är sannerligen luspank. kanske skulle fundera på att investera i en gammal hederlig perkulator då faktiskt. 

låg och ny-nojjade i går kväll. det här med kärlek och förhållande med riktiga och ärliga känslor är fan inte det lättaste. jag fastnar ju i alla möjliga "tänk om" och "tänk när". nästa gång jag träffar nina får jag väl för mig att jag måste andas sexigt. haha. och shit, vad imponerad hon kommer bli - så att hon sätter kaffet i halsen och sväljer snusen. yup. eller kanske ha glitter i snagget. något oemotståndligt styr jag ihop.

annars 
är det en sådan där tidig morgon med knytnävsångest. jag ska försöka sluta med att vara envist korkad och faktiskt ta en stesolid och sedan krypa ner i sängen igen, tillsammans med boken och åtminstone en katt.

Kommentarer
Postat av: Nina

Du är väl den charmigaste på jorden! Jag förstår inte hur folk klarar sig utan att ha en Jackie i sitt liv. Det går väl för fan inte! Jag hoppas att ångesten lättar och att du kan känna riktig ro. Att du tänker på din hjälteinsats på netto i går och bara myser i den känslan. Du är ju coolast! Kaffe måste vi dock ordna till dig! Puss puss puss

2014-01-08 @ 10:52:54
URL: http://firellia1.blogspot.se
Postat av: Lo

Hahaha! Så kul du skriver. :-D Min typ av humor.
Underbart ju att du och flickvännen har varandra.
Hoppas att du får hem lite koffeinkaffe fort.
Det är svårt att klara sej utan tycker jag. Funkar ibland vid vissa tillfällen istället för behovsmedicin.

Svar: haha, kul att höra att även du har liknande humor. :)
ja, idag har jag faktiskt ordnat med redigt kaffe. äntligen! men min pressobryggare är verkligen död. :( måste kastas. kaffepulver i hela muggen. tror inte att den håller tät riktigt. hm. men den är så rosa och fin :)

massa kramar, om du vill!
Jackie

2014-01-09 @ 19:42:12
Postat av: Lo

Kaffe for the win. Ja, ny pressobryggare låter nödvändigt då den glappkäftar.
Tack, kramar tillbaks till dig! :-)
<3

2014-01-10 @ 20:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0