förr var jag hellre bortgjord än ensam.


dagen har varit och är snart över. har egentligen inte gjort ett dugg - fast ändå varit i farten. skällt ut en äcklig snoppbärare på netto (helt orgasmiskt befriande), beställt en ny telefon, pratat med min vackra och störda flickvän, druckit kaffe och tuggat en massa tuggummi. fortfarande varken cigaretter eller snus. cigaretten jag hittade på köksfläkten igår kan vi ju alltid diskutera - den hamnade väl egentligen aldrig i lungorna. men den gjorde sitt - det blev en ny fjäril på badrumsspegeln. en blå.

tack för mig.

Kommentarer
Postat av: MissManic

Själv har jag sovit exakt hela dagen, bortsett från när han från Electrolux var här - den halvtimmen var den längsta i mitt liv, sen när han gått gick jag och la mig igen... :p

Svar: åh. härliga sovdagar! <3
Jackie

2014-01-07 @ 22:30:39
URL: http://missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0