fan ta den som fortsätter blunda länge till.


gårdagen spenderade jag tillsammans med nina. och kylan. och jävla säkrättspsyk som har helt nya rutiner för att kunna komma in och ut från kliniken. ingen av muffinsarna (som "råkat" ta på sig för små t-shirtar och har skrämmande många tribals på armarna) bakom säkerhetsglaset hade någon aning om någonting. och jag hade för ovanlighetens skull tagit på mig en bh med byglar. hur skulle vi lösa det då - när den skulle av och jag skulle traska igenom laserbågen igen.

jadu, det var det ingen som visste. underliga förslag hit och dit - tills jag tappade orken och kände hur tiden jag istället kunde spendera med nina bara försvann. så jag lirkar av mig bhn på plats - muffinsarna kunde inte riktigt alls hantera situationen. vettefan vem som vart mest obekväm. men ja, i med bhn i plastlådan och sen passerade både jag och lådan utan några problem till slut. men - jag fick glatt gå igenom bygget med min bh i famnen. först när vi kom fram till avdelningens anslutande besöksrum och toalett. då fick jag hoppa in där och kränga på mig fanskapet. det är mycket först nu i efterhand, när jag pratat med nina om det, som jag känner hur förnedrande det faktiskt var och är. och kommer fortsätta vara tills idioterna på stället kan ordna en ordentligt säkerhets-sluss.

annars en helt underbar (har jag nämnt kall) dag tillsammans med världens finaste. på eftermiddagen blev det fika på stan. snacka om extreme exponering de luxe för oss båda. toalettångest, ett fik mitt i en galleria, jag och mina tvångsproblem med urinblåsan och allt annat ni bara kan drömma om. men klart fan att vi klarade det galant. något skakig promenad tillbaka till stationen. men åh - de där dagarna är värda mer än allt annat.

buss halva vägen, bil med pappa resten av vägen hem. vart som helt uttömd på energi och ork när jag väl kom hem. sedan var det jävligt kallt ute också (om ni skulle ha missat det) - så jag frös ju i timmar efteråt. trots raggsockor och allt vad jag fick på mig. så i dag är jag inte särskilt katig. blir därför ingen socialträningsgrupp idag, hur dåligt som helst av mig - jag vet, men det skulle inte ha fungerat. mycket p.g.a. gårdagens all social exponering plus att den senaste tiden har varit lätt kaotisk. men på torsdag blir det äntligen psykolog och sedan gruppen på fredag. punkt.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag kan inte släppa att vackraste du blev så förnedrad! Bufflarna kollade säkert in dina bröst också. Jävla svin! MEN tack för en underbar dag! Jag är så glad att du kommer trots äckelsäk och annat. Det är verkligen värt allt för att få träffa dig. Det spelar ingen roll hur mycket ångest eller tvång jag har! Tur att vi båda har liknande problematik och tankesätt ;) Jag hade definitivt kastat upp min bh för att få träffa dig också! Puss <3

Svar: åh. du är fan bäst, vackraste du! det var helt underbart att ses och ja - jag slänger runt med tuttarna igen om det så krävs - bara jag får se dig. <3 och jag håller med dig - det är faktiskt helt underbart att vara tillsammans med en människa som är lika underlig som en själv. därför det blev du - förstås! massa kärlek och torra pussar! <3 <3 <3
Jackie

2014-01-21 @ 15:54:24
URL: http://firellia1.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0