att deep throat:a en tandborste morgon och kväll.


OBS! KAN VARA TRIGGANDE!


att ha blivit munknullad av kuk
, mot sin egna vilja, i nästan hela livet sätter förstås sina spår. fler och fler minnen vaknar till liv och försvårar min vardag ytterligare, att borsta tänderna har blivit ett hemskt projekt. borsta, hulka, borsta, spy, hulka, borsta. och sjävklart är jag envis och vägrar lämna badrummet utan renborstade tänder. morgon och kväll. behöver jag ens nämna att mina tänder inte får den egenvård den behöver. näe, tänkte väl det.

och du, ditt fega kräk. du som bl.a. munknullade mig långt innan jag ens hade tappat mina mjölktänder - en sisådär hundratusentals gånger per dygn under en dryg helg. du försökte senare ta ditt liv och du lyckades. jag tror inte ens att du förstår hur provocerande det är. det faktum att du lyckades med någonting som jag försökt med, fler gånger än vad jag ens minns, men aldrig lyckats med. vilket jag idag är tacksam över.

mitt egna värde, mitt jag. 
det försvann den där första gången just du höll för min mun och tvingade mig att svälja. tvingade mig till att gå med på vad du än kände för att göra med mig. det är inte särskilt konstigt att jag har låtit min egna kropp vara en gratis leksak för andra - många nästan identiska med dig. ibland totalförstörd, ibland dyrkad. aldrig min egen.

och jag antar att det är nu jag ska 
ta min jävla beroendeframkallande behovsmedicin, sluta älta, sluta vara till besvär, sluta tvinga på andra mina problem, gå vidare och befinna mig i nuet. men istället är det nu jag säger förlåt.

kanske kunde mitt liv bli bra, bättre, bäst om du slutade använda mig som ditt värddjur.

Kommentarer
Postat av: y

Döden är ett för snällt straff för vissa!
Stå på dig! Saknar dig älskade vän! <3

Svar: <3
Jackie

2014-01-02 @ 01:08:04
Postat av: MissManic

Fy fan, jag blir så arg... Hur kan man göra så?
Jag brukar undra, de som våldtar en tjej, planerar de att göra det eller är det bara "något som bara händer"?
Fan, jag tycker synd om oss...

Stor kram och massa kärlek..

Svar: om de ens är kapabla att förstå att handlingen är = våldtäkt.
<3
Jackie

2014-01-02 @ 01:56:46
URL: http://missmanic.se
Postat av: Lo

<3 Det är förjävligt hur vissa har gjort.
Du var inte värd det där fruktansvärda. Du var och är värd allt gott.
Kan känna igen mig i att vissa kommit undan för lätt genom att dö.

Kram!

Svar: <3 <3 <3 <3
Jackie

2014-01-02 @ 15:33:30
Postat av: Amanda CL

fy fan vad hemskt!!!
Kramar

Svar: kram.
Jackie

2014-01-02 @ 17:29:23
URL: http://amandacarlberg.se/
Postat av: Anonym

Så fruktansvärt. Hur kan man göra så mot ett barn?! Var det en släkting eller familj?

2014-01-02 @ 22:31:24
Postat av: Ida

En stor styrkekram!
<3

2014-01-03 @ 09:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0