17.39


igår handlade jag hem mat och dryck som jag har lätt att få i mig. pinsamt många förpackningar med välling, en massa olika sorters havredryck, två stora klasar bananer, soygurt, juice och kaffe, alkoholfri öl och säkert lite mer. havregryn och annat sådant har jag ju redan hemma. hej kroppen - nu ska du få lite näring.

som vanligt en inte direkt ovanlig ingentingen-dag. i morgon börjar allvaret. städ, tvätt och dusch. sedan på måndag träffa vackraste nina. en heldag - först besök på kliniken och sedan fikamys på stan. det var ett tag sedan vi sågs nu och längtan känns som ett mesigt ord. och att vi för andra gången lyckas pricka in en heldag, känns ju fantastiskt. 

det psykiska verkar vara relativt balanserat sedan det senaste självdestruktiva kaoset ägde rum. jag har gjort plats för andra, mer sunda, tankar i huvudet. ifrågasättande av hur det "fungerar" nu och tankar om det som komma skall. men jag är självklart medveten om att det är en lång och jobbig resa jag har framför mig. men att acceptera och låta det fortsätta så här känns inte längre som ett val, en s.k. lösning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

All kärlek och styrka på vägen din <3


Svar: <3 <3 <3 tack fina.
Jackie

2014-01-18 @ 20:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0