05.32


klockan 06.20 börjar resan mot nina och klockan 16.30 far jag hemåt igen. alltid så svårt att sova natten innan vi ska ses - nej, inte särskilt underligt alls. det vet jag. och jag blir hetsig och försöker hitta någon snajsig outfit bland mina riktigt tråkiga och ointressanta kläder. men jag har åtminstone en egen garderob med mina egna kläder.

haha. och senaste inlägget - jag skrattade högt i morse när jag läste det. haha. jag har alltså inte tvättat nedbajsade kläder. just so you know.

Kommentarer
Postat av: Sandra - Med en fästman på Kumla

Haha är likadan med att inte kunna sova & försöka hitta bra kläder. Är inte helt säker men ni är lite i samma sits men inom psykiatrin eller? Du behöver inte svara om du inte vill.. :)

Sv; Vad kul att du gillade bloggen & hittat tillbaka, får hoppas att du fortfarande gillar den! ;)

Hoppas ni har en bra dag tillsammans!

Svar: ja, nina är dömd för mordbrand och har lrv. så det blir mkt resande, men korta möten :/ men kärleken länkar ihop en, som tur är.hur är allt med dig?
Jackie

2014-01-20 @ 14:55:10
URL: http://www.aslundsandra.blogg.se
Postat av: EnMörkräddMänniska

Tack för upplysningen! Det lät faktiskt som om du tvättade bajsbyxor! =D

Svar: haha.
Jackie

2014-01-21 @ 11:56:32
URL: http://morkradd.com
Postat av: Sandra - Med en fästman på Kumla

Sv; Usch vad jobbigt. När man får lrv som straff är det tidsbestämt då också eller är det "tills man anses vara frisk" eller hur man nu ska uttrycka det?

Det är helt okej med mig :) trots allt.

Svar: om du får lrv som följd, så är det din läkare som skriver ut dig när du anses vara stabil osv. men nu har nina fått lrv + sup (särskild utskrivningsprövning) vilket innebär att ALLA beslut måste gå genom förvaltningsrätten. så de bestämmer allt. så finns inget tidsbestämt "straff" - utan de bestämmer lite som de själva vill. rätt jävliga typer.
Jackie

2014-01-26 @ 14:03:33
URL: http://www.aslundsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0