kärleken och provsvar.


har varit hemma hos nina några timmar idag. kaffe och toscakaka. så underbart att se hennes hem, att vara i hennes hem. riktigt stort faktiskt. slippa rättspsyk och allt vad det innebär, skönt att slippa växjö. tiden går förstås alltid alldeles för fort. men varenda sekund med henne är fantastiska. 

och fick provsvaren från läkaren idag; alla mina värden är normala. jahapp. det gjorde mig faktiskt besviken. blir att vänta på gastroskopin och sedan ta den psykiska biten med läkaren. mediciner och liknande. sedan se om jag faktiskt får börja med dbt, som jag har blivit lovad hur länge som helst. på öppenpsyk i grannstaden säger de att de inte har startat några nya grupper, läkaren på psyk i staden vid havet hävdar att det visst finns och att hen ska ringa dem och pusha på lite. jag orkar liksom inte må fel längre. 

jag är trött och matt. dagens energihink är tömd. det får bli att vila och stes:a litegrann. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0