all this bad blood here. won't you let it dry.


vet inte hur jag ska veta om livet är bra eller dåligt just nu. lite rysk roulette, lite gott och blandat. vaknade i morse och kände sådan stark och enorm kärlek inför min lilla familj som jag bor med. sedan mitt i kaffet, i solen på balkongen, kom knytnävsångesten. och jag är så trött på att ordnineras flykt genom tabletter. men är samtidigt väl medveten om att det andra alternativet jag eventuellt väljer inte är bättre. 

jag har åtminstone fått på mig kläder idag. inte trasa omkring i sovlinne och trosor. borstat tänderna, som är så ångestframkallade. men jag gjorde det. resultatet bryr jag mig inte om - utan att jag faktiskt gjorde det trots att han så gärna förstör.

Kommentarer
Postat av: Sandra Piik - Att leva som psykiskt sjuk

Tack så jättemycket <3

Skönt att känna sådan stark och enorm kärlek. Jag hoppas att få känna den någon dag också.

Svar: det får du. och det är som en sockervaddsslag i magen. jag och mina två katter - älskade familjen. <3
Jackie

2014-04-07 @ 10:47:55
URL: http://piiket.blogg.se
Postat av: S - Med en fästman på Kumla

Kämpa på, du är stark! <3

Svar: tack. precis vad jag behövde höra. och DETSAMMA! <3
Jackie

2014-04-07 @ 15:03:29
URL: http://www.resangenomstraffet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0